18.4.16

Odpowiednia pielęgnacja skóry w ciąży


Obiecałam w ostatnim poście, że napiszę jak dbałam  o skórę i swoje ciało w ciąży, a mianowicie bardzo istotne dla mnie było i do tej pory jest nawilżanie skory. Jak wiadomo podczas ciąży zachodzi naprawdę wiele zmian, skora się rozciąga i dlatego istotne jest, aby od samego początku ciąży dbać o nasze ciało i zaopatrzyć się w odpowiednie kosmetyki stricte dla kobiet w ciąży. Jeśli chodzi o twarz, to zrezygnowałam całkowicie z kolorówki, a zamiast tego postawiłam na pielęgnację.
Do twarzy cały czas używam delikatnych żeli  i kremów hipoalergicznych, a do ciała przez całą ciążę używałam balsamów przeznaczonych dla kobiet w ciąży.  Na szczególną uwagę zasługuje brzuch, biodra i pośladki, te obszary smaruję oliwką, by zapobiec rozstępom. Na razie nie mam żadnych problemów ze skórą z czego się bardzo cieszę. Jak Wy pielęgnujecie swoją skórę? Na co zwracajcie szczególną uwagę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz