20.1.16

Urodzinki Irminki

Wczoraj moja przyjaciółka Irmina miała urodziny. Małe przyjęcie odbędzie się w sobotę w jej nowym mieszkaniu. Bardzo się cieszę na to spotkanie bo dawno się nie widziałyśmy. Praca, obowiązki domowe niestety uniemożliwiają nam częste odwiedziny. Jowita jest bardzo mądrą, sympatyczną i zabawną kobietą. Lubię jej specyficzne poczucie humoru i wielkie dobre serce. Chciałam by prezent był praktyczny i długo szukałam odpowiedniego prezentu dla niej, aż w końcu znalazłam. Jest to suszarka do włosów. Wiem od jej męża, że ostatnio jak byli na zakupach to Irma wspomniała, że musi kupić nową suszarkę bo tą którą kupała w zeszłym roku niestety się popsuła.
Pomyślałam, że to będzie idealny prezent. Suszarka jest duża, ale poręczna i posiada funkcję jonizacji, wiec znacznie skróci to czas suszenia jej włosów, a to istotne, ponieważ Irminka codziennie myje i suszy włosy rano przed wyjściem do pracy. Tutaj więcej informacjihttp://gaki.pl/suszarka-do-wlosow/  Posiadam taką samą suszarkę  i jestem z niej bardzo zadowolona. Już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę jej minę jak otworzy prezent i powie" skąd wiedziałaś"? Potem rzuci mi się szczęśliwa na szyję. Tym tym miłym akcencie zakończę ten post i zabieram się do pakowania prezentu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz