5.1.16

Prezenty

Pisałam już o niespodziance świątecznej dla chrześniaka, a w tym poście przedstawię Wam moje prezenty gwiazdkowe, które dostałam od najbliższych. Nie jest ich dużo, ale każdy jest bardzo wyszukany i idealnie trafiony!! Dziękuję!




                       
Rodzice podarowali mi piękny portfel, który jest idealnej wielkości i świetnie kolorem dopasowany do mojej torebki.




                   
Brat przyszedł z pięknym lampionem, który już od dawna był na mojej liście rzeczy do kupienia.

                                      
Piękną pościel dostałam od siostry i jej rodzinki.

                                    


Książkę z przepisami Beaty Pawlikowskiej otrzymałam od przyjacióli.

Wszystkie prezenty skradły moje serce. Jestem miło zaskoczona jak bliscy dobrze mnie znają.  Może Wy zechcecie podzielić się ze mną w komentarzach co dostaliście na święta?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz