5.1.16

Pokoj niespodzianka


 Od pewnego czasu chodził mi po głowie pewien pomysł, a mianowicie chciałam w prezencie gwiazdkowym wyremontować pokój mojemu chrześniakowi. Siostra na początku sceptycznie podchodziła do tego pomysłu, ale po przedstawieniu dokładnego planu zgodziła się. Najważniejsze było, by młody się o niczym nie dowiedział. Babcia przybyła z pomocą i wzięłam Kubę do siebie na tydzień wiec miałyśmy trochę czasu i od razu zabrałyśmy się do pracy. Mąż Kasi ( tak ma na imię mój młodsza siostra) pomalował pokój na jasny zielony a sufit odświeżył oczywiście białą farbą. Meble to kluczowy element pokoju wiec szukałyśmy mebli funkcjonalnych bezpiecznych dla dzieci oraz wytrzymałych i takich, które będą się ładnie prezentować. Przejrzałyśmy cały Internet i bingo!!! Meble spełniają wszystkie nasze wymogi, a do tego są tak pięknie wykonane, że długo byłyśmy pod dużym wrażeniem. Wybrałyśmy meble z motywem zwierzątek, ponieważ Kubuś uwielbia wszystkie zwierzaki. Jak już wszystko było gotowe, czekaliśmy z niecierpliwością na Kubę. Gdy malec wrócił do domu i stanął w drzwiach swojego nowego królestwa, oniemiał, a po chwili zaczął skakać i krzyczeć radości. To jest najpiękniejszy pokój jaki widziałem!! Wszyscy jesteśmy 
zadowoleni, że wszystko poszło zgodnie z planem , a najbardziej że Kuba jest szczęśliwy. Może Wy sprawicie taką niespodziankę swoim pociechom?!Gwarantuję sukces i powodzenie, a co najważniejsze uśmiech na twarzy waszego dziecka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz