5.9.16

Wypad na pyszne jedzonko


W sobotę byłam standardowo w moim ulubionym miejscu, a jest nim bar-sushi. Uwielbiam tam jadać, bo nie dość, ze obsługa jest super, to jedzonko pierwsza klasa. Często mam smaka na sushi i próbowałam sushi w różnych miejscach, ale tu w sushi-barze mają najlepsze sushi pod słońcem. Lubie takie soboty z przyjaciółmi. Zawsze zdzwaniamy się w piątek by potwierdzić nasze spotkanie i idziemy dużą grupą.  Rano w sobotę miałam jeszcze gości, kuzynka z mężem wpadli na kawkę i tak sobie posiedzieliśmy i powspominaliśmy stare czasy:-) Lubie powracać do naszych szkolnych lat, to taki beztroski i szczęśliwy czas.
Teraz każdy ma swoje życie, rodziny, obowiązki i bardzo rzadko się spotykamy, a szkoda, bo brakuje mi tych naszych spotkań. No i tak się zagadaliśmy, ze prawie spóźniłam się na spotkanie ze znajomymi, ale na ostatnią minutę zdążyłam na autobus. Potem już jak zwykle spotkaliśmy się pod sushi -barem i tam delektowaliśmy się do późnego wieczora pysznymi przysmakami:-) Jak Wy spędziliście weekend??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz