6.7.16

Codzienna ochrona


W takie ciepłe dni dużo czasu spędzam na świeżym powietrzu. Nic tak nie dodaje mi energii jak promienie słoneczne i jasne błękitne, czyste niebo. Oczywiście dbam o swoją skórę, bo nie chcę zachorować i nie chcę by moja skora się szybko postarzała, bo jak wiemy, słońce przyśpiesza proces starzenia niestety i dlatego by temu zapobiec używam kremu z filtrem codziennie, a nie tylko na plaży. Tutaj załączam linka dla osób chcących dowiedzieć się więcej na temat kremów z filtrem. Codziennie przed wyjściem z domu nakładam krem z filtrem, by chronić moją skórę twarzy. Nie wyobrażam sobie w takie wysokie temperatury nie mieć na twarzy kremu z filtrem. Oczywiście nie zapominam o szyi i dekolcie, ponieważ skóra na dekolcie jest bardzo delikatna i jest bezpośrednio narażona na poparzenie słoneczne.
Ja osobiście uwielbiam się opalać i leżeć na słońcu, ale zawsze dbam o to, by moja skora miała na sobie tarczę ochronną w postaci kremu z filtrem. Nie zapominam oczywiście o okularach słonecznych i kapeluszu. Teraz bez problemu możemy kopić kremy, które bardzo dobrze i szybko się rozprowadzają i nie zostawiają białego filmu na skórze. Jak Wy sie chronicie przed słońcem? Używacie kremów z filtrem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz