6.7.16

Serialowo

Nie wiem jak Wy, ale ja wolę oglądać seriale niż filmy. Jakoś lubię, jak tak się wszystko ciągnie i można oglądać coś przez cały tydzień. Wieczorem gdy już jestem po kąpieli, siadam w piżamie na łóżku, włączam serial i tak czasami do późnych godzin oglądam i nie mogę wyłączyć. To jest najgorsze, bo potem rano jestem niewyspana i marudna, ale to jest silniejsze ode mnie. Nie rozumiem jak można zasnąć przy filmie, lub serialu. Mnie, to się jeszcze nigdy nie przytrafiło. Zawsze do końca filmu, lub odcinka muszę dotrwać. Ostatnio na tapecie u mnie jest serial The Killing. Naprawdę dobry serial. Wciągnął mnie i oglądam po 4 odcinki na raz, a i zdarza się nawet, że 5, a nawet 6. Więcej oglądam w weekendy, gdy potem na drugi dzień mogę spać do południa.. Uwielbiam kryminalne seriale. Może coś widzieliście godnego uwagi? Jak, tak, to proszę napiszecie mi w komentarzu, a ha z przyjemnością dodam je do mojej listy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz